მორფინისტსა და ნარკომანს შორის სხვაობის გამო

ladogogi

 

ვიცი…

მესმის, რაც გაიფიქრეთ…

ხჰო, თქვენთვის ორივე ერთი ჭირია…

და საერთოდაც, ყველაფერი ჭირია თქვენთვის, რაც…

კარგი, ახლა არ მოვყვები შედარებებს და შედეგებს…

თემას არ მინდა გავცდე…

მოკლედ, მე ჩემს შესახებ დავწერ…

მაგრამ, მხოლოდ მე ნუ მიგულისხმებთ – ჩემი მეგობრებიც შეგიძლიათ მოიაზროთ და კიდევ ბევრი სხვა ადამიანი, რომელმაც შეიძლება სულაც არ იცის, რა განსხვავებაა ამ ორს შორის…

მე ნარკომანი ვარ…

დიახ, აი ასე, საჯაროდ გეუბნებით…

და არ ვარ მორფინისტი!!!

ამით არც ვინმეზე მაღლა ვაყენებ თავს, არც ვინმეს და რამეს ვემიჯნები…

არც რამეს მოვუწოდებ…

უბრალოდ, მინდა რაც შეიძლება მოკლედ და გასაგებად ავხსნა სხვაობა…

. . .

მორფინისტი არის ე.წ. წამალდამოკიდებული ადამიანი…

მას არ შეუძლია დოზის გარეშე არსებობა…

საშინელ ტკივილს განიცდის…

სრულიად უძლური ხდება…

დოზას დოზა უნდა მოყვეს, რომ მეტნაკლებად შეინარჩუნოს სტაბილურობა…

ვერც კაიფს იჭერს და ვერც რელაქსდება…

დოზის შემდეგ მდგომარეობა სრულიად განსაკუთრებულია, ისევე როგორც დოზამდელი…

დოზამდელი, ანუ ლომკა…

ყველაზე მეტად ასეთ მდგომარეობაში მყოფთ ესაჭიროებათ დახმარება…

თანადგომა…

და არა დევნა!!!

არა პატიმრობა!!!

View original post 982 more words

Leave a Reply

